Powered By Blogger

Sunday 12 August 2012

Artis Kesayangan Saya

Assalamualaikum,

    Sapa yang tak kenal pemilik nama "MAHER ZAIN" ? Ya, inilah orangnya ...


Hensem tak ? hehehe .. saya ni peminat fanatik Maher Zain. Apa-apa info terbaru mesti cepat-cepat tangan ni nak tekan "RETWEET" di twitter lah .. [Yang x ada twitter, buatlah satu akaun twitter .. best juga - promote : https://twitter.com/#!/dyah8MadriD ]


Macam mana saya boleh minat giler eh dengan brother Maher ni ??? 
Macam tiba-tiba jerk brother ni muncul dalam hati sanubari saya .. haha .. ayat x boleh blah !



Haaaa ... Kemunculan Maher Zain di Malaysia dengan Album pertamanya iaitu album THANK YOU ALLAH .. Dalam album ni memuatkan 14 buah lagu & lagu yang paling saya suka ialah lagu INSHAALLAH !!!! THANK YOU ALLAH !!! SEMUA LAH !!!

GILER X ??? FANATIK NIH .. hahaha

First time saya dengar lagu InshaAllah bukanlah dari Album brother Maher, tapi saya dengar di corong radio.. tak ingat dah radio apa ntah.. masa tu album brother Maher pon saya tak beli lagi .. masih berada di peringkat permulaan .. minat pon tak da lagi time tu ..
Ntah Maher Zain tu sapa pon tak ketahuan saya dibuatnya .. Tak kenal pon.. !

Tapi, pada suatu hari ~~ sedang saya makan dengan lahapnya, tiba-tiba ayah saya letak Album Thank You Allah ni atas meja betul-betul depan muka saya pulak tuh .. mau melahap bertambah lahap saya dibuatnya ..


Saya asyik ulang dan ulang dan ulang da ulang lagu-lagu dalam album ni tanpa JEMU derr .. 
Sampai lah jadi fanatik habis macam sekarang nih ..

Gambar ni adalah salah satu daripada babak dalam Music Video InshaAllah (Belakang Tabir)



Gambar bawah ni pulak adalah daripada salah satu babak dalam Music Video The Chosen One (Belakang Tabir)


Ya Allah ... minat giler lah saya dekat Maher Zain nih ..

Ok, selepas daripada ayat ni, saya hanya akan upload gambar brother Maher je untuk tatapan umum :

Gambar atas ni Maher Zain dgn budak yg berlakon jd
 Maher Zain masa kecik dalam video klip 
"Number One For Me" .. 
namanya Massimo Loreti .. comel tak ?

Album baru : Forgive Me
InshaAllah, ada lagi album baru menanti ..



Gambar di Konsert Forgive Me World Tour di Malaysia


Maher Zain pon layan "Burung Marah" tau ..
Angry Bird :)

Maher Zain solat bersama director music video Ya Nabi
Salam Alayka,  Hamzah Jamjoom.

Senyum itu sedekah .. Gambar last .. banyak lagi
gambar .. x larat nak upload .. nanti kalau upload 
banyak2 takut ada orang tu jatuh hati pulak ..
hihihihihik [gelak gediks]


...SEKIAN...




No comments: